EXPANZE DO ZAHRANIČÍ

Už víme, jak na to, pomůžeme i vám!

Na základě zkušeností z vlastních B2C aktivit určených našim cílovým zákazníkům jsme velmi silným a spolehlivým B2B partnerem. Dokážeme vám pomoci při rozjezdu vašeho podnikání na zahraničních trzích, na kterých již působíme, a máme zde nastaveny fungující procesy.

Pomůžeme vám vstoupit na tyto trhy:

SLOVENSKO

Na slovenském trhu působíme již několik let se všemi našimi B2C koncepty – Magnet3Pagen, Blancheporte, Modino a Výprodej-slevy a s několika koncepty našich partnerů. Nabízíme zde maximum možné synergie stejně jako v Čechách.

BELGIE

Pro společnost Blancheporte a její belgický trh zajišťujeme balení zásilek vč. přepravy a předání těchto zásilek belgickým přepravním společnostem. Zároveň pro ně zpracováváme vratky belgických zákazníků. Umíme vám pomoci i směrem na západ.

POLSKO

V roce 2017 jsme úspěšně vstoupili na polský trh s katalogovým konceptem MAGNET DOM&MODA (zboží do domácnosti), podařilo se nám získat a rozšířit zákaznické portfolio a v současné době pracujeme na kvalitním e-shopu. Všechny nastavené procesy umíme zajistit i pro vás!

MAĎARSKO

Na začátku roku 2018 jsme vstoupili na maďarský trh s internetovým konceptem modino.hu (móda pro ženy). Všechny nastavené procesy umíme zajistit i pro vás!

PŘÍPADOVÁ STUDIE

Atlas for Men - vstup na slovenský trh

Problém

„V září roku 2017 nás oslovil náš silný obchodní partner, francouzská zásilková společnost Atlas for Men, pro kterou zajišťujeme outsourcingové služby na území České republiky, zda bychom jim nepomohli při jejich vstupu na slovenský trh a nevykonávali pro ně stejné služby jako v Čechách, tak i na Slovensku. Společnost Atlas for Men hledala stabilního a zkušeného partnera se zajetými procesy na území Slovenské republiky. Požadavkem bylo zajištění slovensky hovořících operátorů do našeho call centra, vyřizování příchozích hovorů, zadávání objednávek do IT systému AFM, zajištění odchozích hovorů, příjem a zpracování písemných objednávek, vyřizování emailů či dopisů od zákazníků, řešení nestandardních zákaznických požadavků, vyřizování vratek zákazníků a denní reporting.“ 

Řešení

S ohledem na bezproblémovou a oboustranně vyhovující spolupráci na českém trhu, jsme se velice rychle dohodli na podmínkách spolupráce na slovenském trhu a společnost Atlas for Men úspěšně vstoupila za naší asistence v lednu roku 2018 na slovenský trh. Dokázali jsme využít nastavených a odzkoušených procesů našich BtoC konceptů, se kterými působíme na Slovensku, a stejné procesy jsme nastavili i pro našeho partnera. Společnosti Atlas for Men jsme zajistili velmi výhodné podání zásilek u poštovního operátora, zajistili jsme zde také distribuci katalogů a jiných obchodních sdělení za stejně výhodných podmínek. Dokázali jsme zajistit i efektivní převoz písemných objednávek, dopisů a vratek od slovenských zákazníků do sídla naší společnosti, kde probíhá jejich zpracování (díky pravidelným transportům ČR Pardubice – SR Bratislava – ČR Pardubice, které probíhají na denní bázi pro zajištění spokojenosti slovenských zákazníků našich konceptů). Doručené písemné objednávky, dopisy a vratky jsou následně vyřizovány v naší společnosti v termínech stanovených smlouvou.

Se společností PackWay s.r.o. spolupracujeme od roku 2016. Víme, že je zde o naše zákazníky dobře postaráno, a i z toho důvodu byl náš vstup na český trh velmi úspěšný.

Marie Ayllonmanažer mezinárodních trhů, Atlas for Men, Francie

Společnost PackWay s.r.o. pro nás v České republice zajišťuje zákaznický servis od roku 2015 a díky jejich profesionálnímu přístupu jsou naši zákazníci více než spokojeni.

Petr Steinerjednatel, Bakker Holland CZ s.r.o.

Máte zájem o konkrétní nabídku?

Vyplňte prosím stručný formulář nebo kontaktujte přímo našeho specialistu:

Petra Skácelová
Petra Skácelová
Manažer obchodních projektů

Mobil: +420 734 683 124
Pište: petra.skacelova@packway.cz